Cuz I can still feel it in the air

Heej, Ny vecka och vi är inne på tredje veckan av praktiken! Fy tusan vad tiden går fort! :) Men de gillar jag!
Jag vaknade första ggången vid fyra, ställde om klockan till sex, vaknade vid sex, ställde om klockan till kvart över sex, vaknade igen och ställde om klockan till halv sju. och då steg jag upp. I alla fall fem minuter :) sen steg jag upp vid elva. tog ut hunden gick till Netto handlade lite mat till i eftermiddag , om min lillastyster kommer hem så kanske hon är hungrig.
Känns sådär att jag inte träffat min 15-åriga lillasyster sen i torsdags, men aja!

Idag ska jag städa och dona lite här hemma i väntan på att min mamma kommer hem ifrån Marocko. Vet inte när hon kommer , om hon kommer idag eller imorgon är de ingen som riktigt vet :s
Men just nu så ska jag hoppa in i duschen , så ha det så bra ! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0