I can't get away from you

nu är jag hemma och ligger min stora säng på mitt rum. känns så jävla bra att kunna säga mitt !
Tycker nog det börjar ordna upp sig lide nu ;)
imorgon är det fars dag, då ska jag för de första träffa lizzette och sen ska jag hem till pappa och hämta mina kläder som jag sen ska hänga och vika och lägga in i min nya gaderob :) härligt det känns!

det blev att åka hem ifrån frallan, och jag gjorde det mogna valet att inte följa med hem till elin. istället åkte jag hem så jag kan få en god natt sömn och sova super länge så jag är uppvilad innan praktiken börjar på måndag,. ser inte direkt fram emot det, men men. skolan måste skötas sånt är livet! , gud så mogen jag blev helt plötsligt :)

nu ska jag kolla på what happens in vegas på kanal 5 sen ska jag nog sova .
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0