Is there a place for the hopeless sinner

jag hatar att vakna till ljudet av en brumande traktor! hatar !
Livet på landet är inte riktigt så ljuvligt som man kunde tro :(, jag vill sova länge! och inte bli väckt av en traktor eller av en skrikade gris.. mitt liv suger för tillfället!
Men imorgon ska det nog ordna sig trotts allt! Om allt går som jag vill så ska jag få träffa min älskade lizzette imorgon :) det gör det värt att livet är lite surt ibland.

Jag vaknade vid nio idag, steg upp åt en äggmacka gick och la mig igen, vaknade vid tolv, hoppade in i duschen och nu sitter jag här. Tror faktisk jag ska ta mig i kragen och göra färdigt alkoholhanterings frågorna. vad har hänt med mig :s Aja det kan ju faktikst vara bra att göra sina läxor ibland :) så de ska jag göra!

undra vad som händer ikväll :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0