Is there so much hate for the ones we love?

det hände otroligt mycket saker igår!
trodde inte riktigt det skulle bli som det blev :s trotts att jag inte hade hällt i mig allt för mycket så reagerade jag möjligtvis på ett lite dumt sett. Tycker dock att det var dags att säga ifrån nu. Det behövdes ifrån min sida.
Rätt så tråkgit att allt slutade så fel när ingen av oss egentligen förtjänade att få skäll eller att bli arga eftersom ingenting hände. Men sprit är ingen bra sak att ha med sig när det är konfliketer på G. Det märkte vi nog!

Nu har jag precis kommit ut ducshen och ska ta och hämta min chocklad och ett glas mjölk sen ska jag kurra ner mig i soffan!
Är rätt så mätt redan efter älgakalopsen jag åt innan :) fint som snus! Men jag klarar nog av att trycka ner lite chocklad ändå! behöver det nu !
Hoppas alla ni andra som var ute igår hade ett bättre slut på kvällen än vad jag hade!
Puss!

Bilder kommer i veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0