Outta touch and outta place

Sitter hemma i soffan & är rätt så trött. Men ingen vila ska jag ha. Måste få tillbaka dygnet på rätt plats igen! Gå upp super tidigt och gå till sängs vid åtta... Så ska mitt liv se ut dom närmaste 4 veckorna i alla fall.

Idag har jag inte gjort mycket, plockan undan lite hällt upp diksvatten, håller på att tvätta en maskin tvätt och varit ute med hunden.  Strax ska jag diska , ta en dusch och damsuga. Senare kommer mormor hit på middag, känns som att de är dags för mig att laga lite mat, det var ett bra dag sen nu!
Och nu ringde nyss johanna så jag ska starta lite kaffe till oss :) så de blir att göra mina sysslor lite senare :)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0