She wants to erase me

Hey.
Sitter hemma hos frallan med becca, frallan, morgan, pontus, linus & bea.
två dricker, två spelar cs & tre gör ingenting :) vilken inkluderar mig!
Sitter här vid datan och gör inte allt för mycket, håller lite koll på de andra, snackar lite skit med rebecca och dricker saft! :) livet leker.

Sov här inatt & har inte gjort mycket idag, nu lite senare på dagen så åkte vi till killeberg och rensade lite i linus hus. blev lite bilåkning och rebecca var rädd. lika kul som alltid :)

Vad som händer ikväll är en bra fråga, men imorgon ska jag änligen efter många om och men ska jag få träffa min lizzette :) och på måndag börjar praktiken , fem lååånga veckor har jag praktik från fem på morgonen till elva på förmiddagen. kommer bli hårt! men de ska jag nog fixa! (hoppas jag)

Nu ska jag vara lite social & umgås lite. Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0