So raise your glass if you are wrong

God eftermiddag
Sitter hemma vid köksbordet och lyssnar på musik, och kollar lite på när mila brottar ner mimmi på golvet, en rätt rolig syn.
Praktiken började idag! yey.. Steg upp kvart över fyra i morse gjorde mig redo, tog ut hunden och vid fem hade jag plaserat mig i kallskänken på Cafe Deres. Gjorde en jävla massa smörgåsar och baguetter. Vid åtta tog jag frukost & vid tio i elva slutade jag för dagen. Då gick jag hem och hämtade pip, tog han på en sväng och gick sen upp till mormor och hällde i mig tre koppar kaffe. När jag gjort de lämnade jag kvar hunden och gick hem och la mig och sov i en timme. Var dock tröttare när jag vaknade sen. Men men sånt får man ta!

Nu gör jag inte mycket alls, nicklas är här och går runder, mimmi leker med hunden & jag lyssnar som sagt på musik. Vill hitta på något snart så jag inte somnar. Ska inte sova förrens åtta. Sånna är reglerna.
Men nu ska jag vara busig och köpa ut cigg till min lilla syster. Sen får jag hoppas att något händer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0