the club can't even handle me right now

Kan säga så här, fredag kvällen blev allt annat än de jag hade planerat. Jag tände mina ljus åt lite mat och efter det gick det utför! Gick hem till nina oh drack mig full! Alltså inte alls som jag planerade, men så kan det gå!
Igår var det speak easy & jag hade sjuk kul! Men även de roligaste kvällen har en dålig sida. Men jag är inte långsint så jag skiter i vilket, förhoppningsvis så mognar väl ni också en vacker dag! :)

idag, såhär en en söndag efter två kvällar med alkohol i kroppen ska jag bara ta det lungt, hoppas på att gud skickar någon att städa & laga mat till mig för jag vill inte röra på mig i onödan! Ska sitta här i soffan tills jag blir akut kissnödig och måste resa på mig.
Praktik imorgon igen oh de känns sådär! Vill inget annat än att bara sova oh inte gör ett skit just nu, men jag borde nog ta tag i mitt liv ändå. Det är ju redan andra veckan på praktiken och jag hoppas den går lika snabbt som den första. Nu ska jag försöka lägga mig ner & vila i någon timme innan killen en trappa upp kommer och hämtar sina högtalare. Så ha en bra söndag allihopa!
Puss

Tack Johanna & Tina för att ni är så underbara :) hur skulle jag klara mig utan er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0