then you kiss my lips

Sitter hemma i vardagsrummet som jag har fyllt med värmeljus och då menar jag att dom är ÖVERALLT! :) Lite små mysigt såhär en fredag kväll :) De är jag, hunden & katten! Måste nog säga att fast jag har djuren här är det ändå lite ensamt! Men det vänjer jag mig nog vid så småning om skulle jag tro, haha!
Ska nog kolla lite i frysen snart och se om jag kan laga till en romantisk middag för en också :)

Jag fick min första räkning någonsin idag! Kändes sådär faktikst! Dock ska inte jag betala den, det ska min kära mor få göra när hon kommer hem. Tji fick hon!

Men nu ska jag mysa lite med min hund & snart ska jag ge mig på maten! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0