This is real so take a chance and don't ever look back

Praktik idag & jag börjar om 30 minuter, allså klockan 05.00. steg upp tio över fyra idag så tio minuter mer sömn fick jag allt. inte för att det känns överhuvudtaget efterso jag har sovit så satans kasst hela jävla natten! Har säkert vaknat  över tjugo gånger och fredigt och vänt på mig. Men efter jobbet blir det ingen vila, nej nej nej... Måste hålla mig vaken så jag somnar tidigt ikväll och förhoppingsvis får mer sömn inatt

Just nu sitter jag i hallen med en sovande hund på vänster sidan & en pigg katt på höger sidan. Har nyss tryckt i mig en rostad macka och en energi dryck. Håller på att sminka mig, sjunger till spotify & ska strax platta till luggen.
Känns rätt så strässigt trotts att jag har tjugo minuter på mig nu & det tar en halv minut att gå till praktiken.

Såå. jag ska väl sluta nu, ska platta håret nu & sen ska jag ta bort mitt nagelar och efter det den super nödvändiga morgonciggen! ha en bra dag ! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0