We like to watch you laughing

Sitter hemma i min ensamhet & lyssnar på deppiga håkan hellström låtar. KÄNNS SÅDÄR!
Att jobba idag gick bra, lite seg var jag allt imorse eftersom jag inte sov mer än i fem timmar, ca!
Men det gick bra ändå, slutade tio i elva. då gick jag hem, tog ut hunden & handlade cigg. Sen gick jag och bort till nina och kollade in hennes nya lägenhet här i älmhult.
Följde även med henne på lite ärenden. Efter det åkte jag hem och mötte johanna som hade slutat runt ett. Vi tog en kopp kaffe och snackade lite skit här hemma. Jag följde henne sen till bussen vid fyra & sen dess har jag bara suttit hemma. Nina och elin kom och höll mig sällskap ett tag. Mimmi ligger på sitt rum och vilar & jag är trött som fan.
Ska nog laga lite mat snart och sen ska jag nog försöka sova lite. Upp tidigt imorgon också!

Hey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0