Then I guess you can hang with me

Känns som att det har varit gille i några dagar nu, tordags fredags och i går alltså lördag :) Helt okej för mig och jag mår inte alls så dåligt som jag trodde att jag skulle göra idag :) Så det är ju bra!
I torsdags så drog jag hem till min kusin i någon timme , i fredags hade jag lite fest här hemma. blev dock inte som planerat. men det var trevligt ändå :) Tänkte visa att Ninas glasögon hoppade runder på några huvuden under kvällen :)









Igår allstå i lördags så hade jag förfest här hemma för mig, johanna, tina, anna, ralle & Josef innan vi begav oss till liatorp för 72-års fest :) Jag johanna och tina gjorde lite mat innan dom andra dök upp . Det blev så mycket som, potatis, brunsås, köttbullar, brysselkål, tomater, paprika, fetaost & lingon :) Riktigt gott var de :)



























Efterfesten var också hos mig :) rätt lungn dock, men även den var trevlig :)

Nu orkar jag inte lägga ut fler bilder . Så hoppas ni är lika nöjda med er helg som jag är med min! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0