Well I know what's wrong and I know what's right

God förmiddag :)
sitter hemma hos mamma och väntar på att tiden ska gå. om en halv timme ska jag gå hem till nicklas som är hemma på lunchen för att ta ut mila. Sen ska jag ta med mig henne och gå hem till mormor.
vad som händer senare idag är inte bestämt. vill göra något , känns som att jag inte gjort något vettigt på flera dagar!

Jag steg upp halv åtta idag och gjorde iordning mig till skolan, men det blev inte så ändå. Så jag stannade hemma och de var nog bra det annars hade jag inte kommit på att jag skulle till tandläkaren. Men klockan tio gick jag dit och lagade två hål! rätt obehagligt tycker jag nog att det var och det isade i tänderna väldigt mycket, men jag fattar mig inte på folk som tycker att det gör ont ? men människor är olika och tur är väl de? :)

Nu ska jag fixa lite kläder och äta något innan jag går till nicklas.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0