When I look at you my mind goes on a trip

Här sitter jag helt ensam i mammas lägnhet, dricker vin lyssnar på musik & äter lite chips!
måste erkänna att det är inte så mysigt och trevligt som man kan tro!

Det blev ingen praktik idag trotts att jag gick upp gjorde mig redo och hade fem minuter på mig att gå så ångrade jag mig när jag kollade ut och kände att jag var alldeles för trött för att röra mig. Så jag stannade hemma och det tog mig nog en timme att ta mig ifrån storarummet till mitt sovrum. Men jag gjorde det och somnade om iggen och vaknade igen vid elva. Rätt gött att gå och ta en sovmorgon på sex timmar bara sådär haha !

Runt tolv gick jag och köpte två bitar smörgåstårta och vandrade sen hem till mormor, hon blev glad :)
Där uppe satt jag i kanske en timme innan johanna ringde och sa att hon hade lite ledig tid över till mig. så hon kom också upp till mormor och blev bjuden på en kopp kaffe. Sen gick vi hem till mig istället!
Här satt vi en stund innan vi gick ut i byn och kollade efter en födelsedags-present till Clara-lotta som har födelsedags-fest i helgen :) Kommer bli riktigt kul, känner de på mig! :D

Nu sitter jag som sagt hemma själv med ett tredje glas vin! lite yr i bollen kommer jag antagligen bli när jag reser mig upp haha! Men nu gnyr hunden så de är bäst att ta ut honom :)
Vi hörs PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0