When we thought we'd never fall

de var nog någon dag sen jag skrev nu va ? :s
förlåt för de!
dom sista dagarna har faktiskt varit pest! men det börjar kanske fixa sig lite nu, borde nog inte hoppas för mycket men det är inte lätt när man ser ett litet ljus i en mycket mörk vardag! jag är glad för de lilla helt enkelt!

Just nu ligger jag ner bäddad i mammas säng, nytt laka, nytt täcke & nya kuddar. eftersom jag inte tål hennes katt så var det tvunget. Mamma ligger på soffan och är så snäll och säger att vill jag flytta ifrån pappa och bo här hos mamma istället kan hon sova på soffan så får jag hennes rum. Tror nog jag ska ta det erbjudandet. Att bo hos pappa är inte alls så tryggt och roligt och skönt som jag kunde tro för fyra veckor sen.
Men som sagt, jag ska inte hoppas för mycket, har inte orken till att få bakslag igen.

men nu ska jag kolla på desperate housewifes & senare cougar town sen ska jag försöka sova, i en säng! känner lite på mig att de kommer bli gitt! :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0