You know I liked it better before all of the scars on your

sitter hemma (hos mamma) och gör ingenting, har fruktansvärt ont i min rygg och jag har ingen aning om vad jag har gjort :s, vill inte ha ont i ryggen när jag vet att jag ska stå upp i sex timmar imorgon! känns sådär.

idag har jag varit hos min morbror patrik och firat fars dag med han mina två kusiner baltazar och rasmus, min mamma, patriks fru maria & min mormor. Det bjöds på smörgåstårta och glasstårta med strårom i. gott gott gott.
efter det körde jag och mamma till pappa, köpte en blomma till honom och plockade ihop mina kläder och en del skor. Körde hem och plockade upp alla saker som jag fick med mig, och hängde och vek in i gaderoben.
När jag plockade upp skorna ser jag att de saknas en massa, då får jag panik och ringer till nicklas som är snäll och kör mig till pappa så jag kan hämta resterande 20 par :) så nu är jag nöjd när alla skorna är på plats.

Ska strax hoppa in i duschen och sen ska jag nog försöka somna för natten. ska upp klockan fem i morgon bitti så borde sova tidigt idag, så man inte är super trött första dagen på praktiken.

Hey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0