And now you're trying to fix me

Välkommen tillbaka till verkligheten Emmy !
tack :)

Vaknade runt elva men låg och drog mig och försökte väcka nicklas tills klockan var tolv. Sen tog jag ut pip och gick hem till mamma och åt lite frukost. Nu är jag hemma igen. Nicklas han gör vanilj-knyten vad de nu är :s och han ska äta det till frukost, en jätte bra återställare enligt honom.
Jag hade så roligt igår kväll att det blir sorello ikväll också :) Fast lite lungnare och med Madelene istället för galna Tina ;D te en drink eller två bara för jag måste medje att de är dyrt att fylla 18 haha !

Men nu ska jag hoppa in i duschen och förberedea lite till ikväll och middagen :)
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0