But how do you expect me To live alone with just me

så , det var det de.
två år fick jag tillsammans med dig och jag kan inte vara lyckligare att ha fått spendera den tiden med dig. Jag kommer alltid att älska dig och detta kommer vi fixa tillsammans. Jag hoppas att vi kommer vara så bra kompisar som vi har varit hitills, att vi ska kunna ringa till varandra och bara prata så som vi alltid har gjort.
Jag är så glad att jag ska sova hos dig inatt även om det kommer kännas lustigt att inte  pussa dig godnatt och att inte ligga och mysa tillsammans på morgonen när din klocka har ringt. Jag vet inte hur mycket sömn någon av oss kommer få inatt men det känns ändå bra att ligga bredvid dig.
Du kommer alltid ha mitt hjärta hos dig och min förlovningsring kommer jag alltid bära på mig.
Du är hela min värld och jag kommer aldrig sluta älska dig.

det är inte längre du och jag, men alltid kommer det på någotvis vara vi. på ett annat sätt..


Kommentarer
Postat av: evelina

känner dig inte och vet inte alls vem du är. men vill bara säga att trotts att jag inte vet vem du är så började jag nästan gråta när jag läste texten. hur som helst hoppas jag att det blir bra och jag vet kind off, hur de känns !

2010-10-05 @ 22:07:26
URL: http://evelinafelt.blogg.se/
Postat av: mimmi

stackars dig...men det kanske blir bra igen?

2010-10-06 @ 12:14:24
Postat av: Anonym

usch, jag vet precis hur det känns. jag och min flickvän gjorde i somras slut när vi varit tillsammans i 3 ½ år. Känner igen mig i alla orden du skrivit. Fint. Magiskt men tragiskt...

2011-12-01 @ 01:03:01
Postat av: Anonym

det jobbigaste är att inte ha det där dagliga man hade, som va så speciellt, bara att ha någon att prata med. som förstår en som ingen annan.

2011-12-01 @ 01:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0