Cause the world stops when I put my arms around you


nu sitter jag hemma hos pappa igen efter en dag i ljungby med mamma!
hälsade på min storasyster som ligger på sjukhus efter att ha gjort en gastric bypass igår. Hon var sjävklart om i magen och hon hade ont i ryggen men annars mådde hon kanon, lite rapar hit och lite dumma bröst skämt dit, precis som vanilgt! Kommer dock kännas dumt om hon blir lika liten som jag haha, då får jag hålla hårt i mina kläder! tur att hon är lite längre än mig :D



Fredag idag och snart blir det litte middag med Pappa och Anna. Vad som händer ikväll de har jag ingen aning om, får se om jag ska sitta här hemma och tjura, fixa mitt rum, eller vara super glad kanske? för jag måste säga att jag är rätt så glad om allt e som jag tror att det är :D! Men man borde kanske inte bli så glad ändå? aja det märker jag kanske ikväll ;)

Nu ska jag gå upp på övervåningen och se hur mitt rum har blivit hitills och sen kanske eventuellt fixa lite på de :) Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0