Don't worry the sun don't concern me

uuuuuuuuuusch!
det känns verkligen som att allt håller på att rasa just nu. Jag vet att tänker jag på en massa skit så går de inte att undvika, men det är inte alltid så lätt att inte tänka heller.
Jag vet inte om jag ska gå till skolan, borde nog det egentligen har inte haft en hel vecka i skolan sen vi började. Och jag borde sätta igång ordentligt med mitt projektarbete, som jag förresten måste byta handling !   jävla piss skit.
Skulle göra franska prov i eftermiddag med, men det har jag helt glömt bort och inte övat på alls. Sen missade jag ett prov i fredags som också borde övas på för de lär jag få göra denna veckan. VILL INTE VILL INTE!
Jag vill bara krypa ner under det varma täcker i nicklas soffa och inte vakna för och ens nästa sommar! helt skulle jag vilja vakna upp i grekland också, om de går!

Men nej, nu har jag bestämt mig, det blir täcket för min del och jag ska fundera på vad jag ska skriva om i projektarbetet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0