I bet you wake up in the morning and you kiss yourself

Hej allesammans, jag vet att jag inte har skrivit på ett par dagar nu, men som ni förstår ifrån de senaste inlägget så gjorde nicklas & jag oss av med mila i torsdags. Och jag har mått rätt så dåligt över det. Nu försöker jag bara se på livet ifrån den ljusa sidan! Mila hon har det hur bra som helst nu och jag kan inte vara gladare för hennes skull!
Idag var första gången på rätt så många veckor jag vaknade upp glad & utvilad!
Vet ni hur toppen det känns? :) Kanon tycker jag, kanske blir även denna söndagen helt okej!

Men nu ska jag springa ut på bakgården och kolla in pappas nya inpulsköp, En Traktor.
Ha det bra Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0