I can never get enough

precis hemkommen till pappa igen, nu är alla mina saker ner packade i kartonger och plastpåsar.
Och jag måste erkänna att jag trodde inte att det skulle vara så här jobbigt. Förhoppningsvis så försvinner denna känslan snart, för jag tror helt ärligt inte att jag pallar mer nu. Vill endast lägga mig under täcket och ligga där i ett år eller två och stiga upp när allt har fixat sig. Om det vore så enkelt..

Klockan är tio över åtta och jag är hur trött som helst. kan bero på att jag inte sovit alls bra dom senaste två veckorna. tack för de! Men det har varit värt de, helt klart.
Jag ska nog ta min kudde och mitt täcke & kurra ner mig i soffan och hoppas på att pappa och anna förstår att jag vill vara ifred och sova.
Vill inte alls bli störd eller att någon pratar med mig. Vill bara vara ensam tror jag. Eller vara någon helt annan stans än just här. Men det är inte bara att knäppa med fingrarna, tyvärr.

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0