I don't get many things right the first time

God morgon eller förmiddag kanske man ska säga :)
Jag vaknade för kanske två timmar sen när nicklas steg upp och åkte iväg för att spela paintboll hela dagen. dock gick jag aldrig upp ur soffan som jag har sovit i hela natten, super skönt!
Och jag har fortfarande inte gått upp och tagit ut djuren, ni kanske tycker det är elakt mot dom. Men tro mig dom klagar inte dom sover så gärna så dom är glada dom slipper gå ut i kylan.

Igår hade jag det väldig trevligt, kul att vara med Madelene för en gång skull också :) kan fortfarande inte greppa att vi har blivit så gamla ! tänk när vi möttes första gången ! HAHA, vilka minnen :) 
Men nu så ska jag faktikst försöka hitta lite mjuka kläder och gå ut med djuren och försöka äta lite frukost :)
Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0