It seems like we argue every day

Nu är jag änteligen hemma! dock inte lika suge på att sova som jag var i morse, men skolan är slut i alla fall :) slutade vid tolv, vilekt var super gött eftersom vi egentligen slutar vid tre. Så skolan var inte så piss kass värdelös som jag hade trott den skulle va :)
Nu är jag som sagt hemma, (hos pappa), han springer runder och klagar på att det inte brinner tillräckligt i hans kamin, jaja. inte sånt jag prioriterar , men de är tur han gör de annars hade det blivit kyligt här inne!
Just nu sitter jag på pappas data eftersom jag lämnade kvar min i skolan :(, och jag ser att pappa har en webcam, fint ska de vara! Så jag klickar in och ser om de finns några roliga kort, och jag hade rätt! min lille pappa, han hade anatgligen ingen aning om vad han sysslade med när han tog dessa ;)



Det tyckte jag var rätt så kul, så nu har jag fått mig ett gott skratt också!
men nu då?, min pappa bor i killeberg som är ca 1,5 kilometer stort. alltså finns det inte så mycket att hitta på. Men man kanske kan få tag i någon rolig och göra något kul. för här vill jag inte sitta hela eftermiddagen/kvällen!
Så nu ska jag se om jag kan hitta någon som vill umgås lite med mig.
Puss hej!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0