It's the Lord of the Flies all over again

sicken dålig uppdratering jag har gjort på sistone :s dumma mig.
Men jag tänker skylla på att jag har haft annat att tänka på! så det så!

Idag steg jag upp vid sju och pappa körde mig till skolan vid åtta. Sen åkte han vidare till stockholm - arlanda (för att hämta någon) och sen iväg emot dalarna. Han ska vara där och jobba ett tag han vet inte hur länge och det känns redan tomt här hemma utan honom :(
Efter skolan så körde johannas mamma oss hem, jag la mig direkt i soffan och somnade som en stock. sov i tre timmar, vilket kanske inte var så bra för nu är jag super pigg. Har bakat pannkakor och kokat kaffe, så nu är nicklas här också. ska kolla på grannfejden som är i markaryd denna veckan. kan bli kul.
Snö-blandat regn ute och är det så när jag vaknar imorgon finns det en stor chans att jag kryper ner under täcket igen! får se hur det blir.
Men nu är klockan över åtta och granfejden har börjat.

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0