kanelbullens-dag!

Nu är jag änteligen färdig! Den sista plåten med bullar är i ungen just nu och ska ut om ca två minuter!
Men frågan är, vad ska jag göra nu? klockan är ju bara halv två :s nicklas komme hem om två och en halv timme, jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på tills dess :(
Strunt samma, jag kommer på något!
Här kommer lite bilder jag tog under bullbaket :)


Först fick jag plocka upp min assistens som kom till användning för första gången idag! Och jag kan ju säga att det fanns en hel del saker till den :)




det gäste rätt så mycket :D







Mums, BULLAR!
Japp såhär många och några till har jag hemma i mitt kök :) ska bli gött med en sån när jag sitter i badrocken efter duschen ikväll de kan jag lova!
Men nu ska jag kolla i frysen och se vad de blir för mat ikväll :)  Puss!

Kommentarer
Postat av: mimmi

duktig du är!! Vill också ha en assistent;

är din bra? (dyr?)

2010-10-04 @ 16:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0