Leaving me stranded all in love on my own

De senaste dagarna har varit sådär..
Det var har varit mycket prat och lite verkstad, men idag så ska jag ta lite av mina saker och sova hos pappa ett tag. Det blir bäst så. för oss båda. Jag kommer sakna att sitta i denna vita soffan med mina djur runt mig och min älskling.
Ska ta och packa lite kläder och sånt nödvändigt tills jag vet vart jag ska bo. Så det är väl bara att sätta igång antar jag :( . Det var aldrig såhär jag ville att det skulle bli. Jag trodde inte att det någonsin skulle sluta såhär, eller att det över huvudtaget skulle ta slut. Jag är bara glad att vi är överrens.

Men att packa kommer nog ta lite tid så jag måste börja nu. Ska inte vara här vid fyra. Det känns inte bra.
Hej då oss, hej då vi, hej då till de vi hade. Jag saknar det redan.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh fina Emmy. Svar på din kommentar först:

Jag förstår att du har haft mycket att tänka på, det är klart att jag gör och du är med bra. Jättejättebra. Jag älskar dig med raring! Du är viktig.



Hoppas att allt kommer kännas bättre snart. Du vet var jag finns om du behöver prata, gråta. <3

2010-10-07 @ 17:40:16
URL: http://jennipop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0