Someone like you was made to be enjoyed

Nu har precis varit inne på Saxess hemsida och beställt tid för att färga mitt dumma fula hår , nästa onsdag :)
ska bli väldigt skönt! om de nu blir som jag vill ha det vill säga!
Nicklas han ligger i sängen och snuvar, han mår inte så bra. Så han blir hemma ifrån jobbet idag. tur det är fredag så han slipper missa mer ifrån jobbet för de tycker han inte om.
Men nu är klockan snart tjugo över och borde nog fixa till mig om jag ska kunna cykla härifrån vid tjugo i. Lite svårt att sätta sig framför speglen just nu dock eftersom mila leker med sina jävla leksaker mitt framför den. Ska nog kasta in henne hos nicklas (utan leksakerna så klart!)

Men nej nu ska jag fixas!
fredag idag! vad händer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0