such a beautiful lie to belive in

Steg upp halv åtta idag, skulle vara i skolan klockan nio. Må bra - mässa i skolan så jag och min klass skulle ha resturangen öppen hela dagen idag. Rätt jävla jobbigt kan jag ju säga. Var lite trött i både ögonen och kroppen idag nämligen. Men jag klarade det och jag skötte mig rätt så okej :)
Antar att lärarna var glada att vi över huvud taget dök upp.

Igår vaknade jag och steg upp halv sju, sjukt jobbigt när man inte gick och la sig förens två och inte somnade innan halv fyra. Men jag klarade även det. Åkte hem till pappa igen vid åtta typ, då åt jag lite frukost och gjorde inte alls mycket fram tills klockan var ett, då la jag mig i soffan och slumrade till i tre timmar. Så vid tre vaknade jag igen och trodde att jag hade sovit väldigt mycket längre, men så var inte fallet. Jag åt lite mat och begav mig sen hem till johanna. Stannade där ett tag och fixade till oss lite, sen gick vi ut i det sketna vädret och vandrade hem till niklas karlgren som hade fest. Skulle inte dricka något eftersom jag skulle upp tidigt , men det blev det snabbt ändring på, det östes upp med hb fram och tillbaka hela kvällen, men när klockan närmade sig tolv tog vi det vuxna beslutet att säga god natt. 
Så klockan var nog lite innan tolv när jag kom innanför dörren här hemma hos pappa och jag somnade kanske en timme senare :) Men kul hade jag i alla fall, och lite kräk hit och lite hoppa ur fönster dit, en helt vanlig kväll kan man säga :)

Jag har en jävla massa bilder som ska läggas upp men dom kommer imorgon och jag ska bara säga att jag tog en av alla de bilder som finns på min kamera, jag tror det finns en viss pojk som gillar en annan pojk :D 
Nu ska jag lägga mig i soffan och mysa med min pappa endast för att han nyss gav mig fyra hundra utan att jag bad om det :O, vissa har det bra ibland! 

Puss hej!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0