Take my hand and let's end it all

sitter hemma hos nicklaas och har nyss ätit lite frukost.
Kvällen igår blev inte som jag hade väntat mig och absolut inte som jag ville ha den. Men fan vad glad jag är att jag kom till älmhult och fick veta vilka vänner man har. Super kul verkligen. Jag är inte arg, nej då, jag säger bara att händer de en gång till kommer jag banka ditt huvve i en vägg får då blir jag riktigt arg.

Så, nu har jag fått utlopp för mina aggressioner lite så nu kan jag fokusera på dagens händelser :)
Runt fem kommer tina till mig och lite senare dyker johanna upp. Då är det fest för hela slanten, och efter det blir det Speak easy för fösta gången för oss alla tre, det kan bli kul :)

Nu ska jag säga till nicklas att köra mig till killeberg så jag kan fixa lite kläder till ikväll, sen blir det att sitta hos mamma tills tina kommer , och DÅ blir det utgång!

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0