Then easy the more and the more you try

Nu är jag hemma ifrån ännu en kväll på sorello, är glad att den inte slutade i en bastu då hade jag nog somnat !
Är rätt så trött just nu och ska nog ta att kurra ner mig under täcket så fort jag är färdig här :)

Det var jag och Madelene som gav oss ner till sorello ikväll. Nicklas joinade oss lite senare också adde som var där med lite annat folk gjorde oss sällskap :)









Denna bilden ger jag er helt utan att skämmas, madelene fotade mig när jag var helt oförbered men som sagt jag bjuder! Tog endast fyra bilder ikväll och detta var en av dom :) NJUT NU ERA GAMAR!
Nu är jag ju som sagt hemma och rätt rund under fötterna, men även sansad :)

God natt på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0