I'll be the last one on the dance flo-o-o-or

Hemma efter en sjukt rolig kväll med mina älskade vänner !
Det började med att jag hade väldigt tråkigt så jag och nicklas åkte till lönsboda och plockade upp tina. Vi bestämde oss för att ta några groggar här hemma och sen dra ner till Sorello.
Nicklas åkte till växjö med Adde och kollade på bio. Jag raggade upp Dennis och han kom hit och följde sen med mig och Tina till sorello.
Vi gick ner där runt halv elva, vid tolv kom nicklas och adde också dit.

















Efter Sorello blev det efter-fest hemma hos Adde :) Stannade dock bara en stund eftersom jag trodde jag var trött. Ack så fel jag hade!



*







När jag och nicklas gick ifrån efter-festen hemma hos adde var det meningen att gå hem och lägga oss. Men vi hamnade istället i en bastu hemma hos Oscar! där var det sjuukt varmt det kan jag ju lova! Halvnaket, svettigt och BLÖTT! blev det överallt! Men det var roligt tills något gick snett. Då var det slut, i alla fall för mig, de andra som var där (Anna J , Anna P, Robin, Nicklas och Oscar) fortsatte festandet men jag valde att gå hem, eftersom jag var väldigt svettig, luktade väldigt illa och var ruskigt hungrig så tyckte jag att det var bäst att gå hem.





Blev inte mer än dom två bilderna ifrån bastu-festen, eftersom det var väldigt varmt och blött så valde jag att låta kameran vila lite :)

Nu sitter jag i soffan och kollar på förhäxad och jag är fortfarande svettig äcklig och hungrig. Borde göra något åt det! Förhoppningsvis kommer nog nicklas hem snart eller däckar han kanske hemma hos Oscar.
Även fast det har varit en super bra kväll så är det besta med hela kvällen att Nicklas och Robin pratar med varandra. Det för mig gladare än jag trodde jag kunde bli!  Ja ni som vet vad de handlar om kan ju vara glada med mig!
Nu ska jag fixa mig och sen ska jag sova som en galning!

Hoppas ni har haft en lika bra fredag kväll/natt som jag har haft!
Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0