But I know you wish it was me

idag är jag rätt så jävla sleten!
Var i kristianstad igår med becca pontus och linus, givetvis köpte jag ingenting eftersom min plånbok är dödare än död! Men trevligt hade jag i alla fall. Körde sen till älmhult för att hämta Pip, som nicklas redan hade kört till killeberg. super. Efter det åkte vi till osby och frallan som vanligt :) killarna spelade data och raggade fest och misslyckades totalt medans jag höll på att slockna framför tv:n när klockan var halv nio.
runt två gick jag och la mig och steg vaknade vid halv sju! usch så trött jag var!  är fortfarande också för den delen.

Nu såhär klockan tio på morgonen har jag organiserat alla mina kläder och laggt in dom i pappas bar eftersom jag ännu inte har fått ett rum eller en gaderob så har alla mina saker legat på golvet. men nu är dom då i baren istället. bättre än golvet i alla fall :)
Nu vet jag inte rikitigt vad jag ska göra, och eftersom jag var så duktig och sminkade mig och fixade till mig ordentligt så tycker jag det är lite onödigt att gå och lägga sig igen. Jag kanske skulle ta mitt glada humör och gå de två kilometerna till 59:an och köpa cigg, jobbigt dock att vädret suger! Får hoppas att det blir bättre tills ikväll för då är det lite fest på gång.
Ska upp tidigt i morgon också så ska nog inte dricka så mycket eller vara ute så sent, men jag ska inte lova något.
Nu ska jag i alla fall äta lite redig frukost och fundera på dom där ciggen!

Puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0