When's the right time, when's the right time to let go

god förmiddag.
det blev ingen skola för min del idag, för de fösta hade jag super mycket huvudvärk när jag vaknade och när jag reste mig upp började de rinna ur min näsa som att man hade skruvat på en kran! helt galet ! men jag mår lite bättre nu, huvvet värker fortfarande men näsan är okej nu :) häldre huvudvärk säger jag ju!

jag sitter hemma hos pappa så klart. han kom nyss hem ifrån jobbet och Anna har precis stigit upp. (hon jobbar natt).
När jag gick upp i morse och tog mig en macka så gick jag en sväng i huset och hittade ca tio post-it lappar med olka hyresvärdar & telefon nummer! Anna hon ringde till alla hyresvärdar hon kunde komma på i morse. Och även den där tvåan jag la ut på bild igår, men ni kan aldrig gissa vad den kostade. 5800 kr utan någonting som ingick, helt galet mycket pengar för en sketen två. Så den kan jag kyssa mig i röven med. Men hon hittade en massa annat smaskigt också, så vi får se hur det blir när det blir!

Idag vet jag inte om jag bara ska sitta hemma eller om det blir osby eller älmhult får se hur glad pappa blir när jag säger att jag ska åka iväg när jag inte varit i skolan, han är inte van vid tonåringar haha :) han får vänja sig tills jag får min egen lägenhet :)

Nu ska jag ut och gå en sväng med pip som sitter i fönstret och njuter av solen. Haen bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0