why the hell it means so much to me

Sitter hemma hos mamma med Mila & Pip.
Mamma är också hemma, hon lagar mat. 'Jag ska nog snart gå, så fort vädret har vänt lite ska jag springa hem till nicklas med hundarna i högsta hugg. ingen av oss tycker om regn!
Idag ska Mila byta ägare också. Känns så jävla fel ! Tycker inte man gör sig av med djur. men det är nicklas hund och han gör det bästa för Mila. Jag ska nog ändå slå på nicklas senare för att han gör detta, känns som att det var det sista jag behöde just nu..

Så jag har varit hemma ifrån skolan idag eftersom jag ville spendera så mycket tid med henne som möjligt innan de nya ägarna kommer och hämtar henne. dom kommer klockan fem så jag har inte så mycket mer tid med henne :(, ska göra det bästa av detta nu hade jag tänkt.

hey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0