A feast fit for a king.

idag vaknade jag på soffan precis som resten av denna sketna veckan! Min förkylning är mycket bättre och de fick mig att vilja gå en lång runda med hundarna i morse. Så jag drog med mig nicklas för att hämta bilen som stod hos Adde. Sen åkte vi till maxi, handlade lite frukost och middag :) Hundarna fick varsit ben också :)
Väl hemma blev det en super god frukost, jag har aldrig varit så sugen på något i hela mitt liv!


Blåbärsfil med blåbär, banan & vindruvor :) gissa om de var gott :D
Jag åt även två makrill i tomatsås- mackor , gott som fan!

Sen blev det att kasta i tvätten i maskinen (helvete kom på att den fortfarande hänger där nere! SKIT)
Och sen vila en stund tills nicklas föräldrar ringer och säger att dom kommer hit om tio minuter, skit också då blir det att snabb städa som fan! allt överflöd, in i sovrummet så där ser det ut som ett världskrig just nu. Men men.

Hundarna blev glada för sina ben i alla fall




Svärföräldrarna kom i alla fall och de bjöds på kaffe :)



Jag fick min present också



En blomma/ett träd :D NICE! Det behövdes till våran lägenhet! :) Så tackar!

Nu ska jag sätta igång med maten eftersom nicklas hämtar tvätten. ha en bra dag PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0