And I wrote two hundred letters I will never send

God morgon!
Jag är vaken tidigt idag, vaknade när nicklas gapade och sprang runder här hemma eftersom han hade försovit sig :s men sånt händer försökte jag lungna han. Men det var inte så lätt de kan jag lova!
Jag tog ut hundarna och gick hem till mamma i fem minuter.
Nu är jag hemma , kollar på vakna med the voice som är slut om fem minuter då ska jag gå till konusum och köpa lite mjölk så jag kan äta lite puffar.
Lite synd är det att mina ena näsborre har börjar rinna igen :s det tycker jag inte om alls! Får hoppas att de går över tills imorgon.

Igår hade jag roligt! orkar dock inte berätta om kvällen mer än att jag Johanna, Tina & Jenny var här och 'förfestade' lite innan vi gick till folkets-hus för att inta årets första student-fest! Ja det var kul & även att någon var på popcorn-maskinen var väl lite kul? eller ? Lite tråkigt att folk inte kan hålla fingarna i styr men ändå, alltid ska det vara någon som förstör? :) Så de var rätt roligt!

Nu ska jag gå till konsum och inhandla mjölk sen blir de frukost.
Bilder sen igår kommer senare idag det är för tidigt nu ! Ha en bra Onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0