And the weeks fly by and the years roll on



Bli miss NYX Sverige
- och vinn en drömresa för dig och en kompis till städernas stad Los Angeles!


Tävla med The Voice och ta chansen att bli miss NYX Sverige. Anmäl dig och ladda upp bilder här nedan så kanske det blir just du som blir Miss NYX Sverige och får åka till LA med en kompis. Den 1:a oktober kommer final gå av stapeln på Café Opera i Stockholm då en jury kommer att utse en vinnare!




Tänk hur kul det hade varit?
Jag tycke det låter rikitgt roligt så jag är med och tävlar! :) man kan ju alltid hoppas!
Ska jävla gå med i varje tävling jag hittar nu när jag fyller 18 imorgon :) Och helt klart ska jag köpa mig en telefon också, att bli 18 kanske inte är så dåligt ändå :P Imorgon är det fest också! Första student-festen, kommer blir riktigt bra!
Det blir att vara hemma idag också, jag vill inte ta chansen att bli sjuk direkt igen, plus att min näsa rinner fortfarande för fullt och jag hostar som en galning. Så det blir skola imorgon!
Nu ska jag ta ut Mila en runda och kanske gå hem till mamma. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0