blogg mitt i natten.

Jag sitter i sängen, dricker ett glas saft och tänker på en himmla massa saker. Usch klockan är över fyra på morgonen. Både nicklas och djuren ligger och snarkar och jag måste säga att jag är avensjuk, för jag vet hur trött jag kommer att vara imorgon. Att inte gå till skolan och bara gräva ner sig under täcket.hela dagen låter rätt så lockande just nu. Men jag vet att det är en dålig ide. Mina problem finns ändå kvar när jag vaknar. Nu ska jag dricka upp min saft och spela bekymmerslös ett tag, kanske kan man lura sig själv?

Kommentarer
Postat av: liindblaads

En höst som denna ? mhmm ja känner att jag ligger hemma under täcket :P

2010-09-27 @ 08:42:14
URL: http://liindblaads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0