Don't let your soul get lonely child

Nu är lösnaglarna på & det känns obehagligt! Efter som de var ett tag sen man hade dom på sig :s, men ja vänjer mig. Kollar på south park nu och nicklas sitter vid sin data. Jag som hade lovat mig själv att göra färdigt mitt Religion arbete men det blev inte mycket med de. Istället så ska jag kolla på tv ett tag till och sen lägga mig i sängen och läsa min nylånade "hur twilight filmerna gjordes"!
Imorgon är Gabbes begravning och jag kan ju säga att jag ser inte direkt fram emot att dra upp det igen, nu när man har smällt det rätt så bra. Men efter begravningen så kan vi leva vidare igen & det känns rätt så bra. Fast man kommer bli påmind om dig rätt ofta.

Men jag borde nog få nickas ifrån datan nu så vi kan få lite sömn inatt.

Puss!

Jenny, din kommentar förgyllde min kväll! Klart han ville ligga med oss, vem kan motstå! Och ska det bli tårta får du baka ! haha :D



Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-09-07 @ 21:55:43
Postat av: jenny

Då är frågan, vågar du låta mig baka en tårta?

2010-09-07 @ 21:56:21
URL: http://jennipop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0