happy birthday

Idag är de ingen vanlig dag för de är Emmy födelsedag hurra hurra hurra!!

japp det är idag lilla jag fyller 18. Känns inte så mycket, men de kommer väl :)
Jag har nyss kommit ut ur duschen och ska snart föna håret och ta på mig lite kläder för om en halvtimme kommer nicklas hem och då ska vi gå hem till mamma som står för maten idag :) Fläskfilé i dragon-sås & potatis! FAVORITEN!  Gott Gott Gott!
Runt halv sex kommer Tina älskling till älmhult och senare kommer jenny & johanna bäst också hit. Ikväll är det student-fest! Och jag är väldigt pepp!! Det ska bli roligt :D
Måste dock fixa lite dricka :O, men de löser sig !
Nu ska jag hoppa ur handdukarna och fixa till mig lite samtidigt som jag kollar på Vänner!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kikar in.. Har du haft en bra dag än så länge? :)

2010-09-21 @ 16:11:09
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0