I can't seem to face the truth

Hallå alla :)
Idag slutar jag tidigt och med tidigt menar jag halv tolv. Vilket behövdes ! Är rätt så trött.
Skulle nog behöva ta en power nap men de tänker jag inte göra eftersom nina kommer till älmhult vid tre, dock är ju klockan endast ett. kanske skulle kunna vila i en timme ändå? :D

I skolan idag gjorde jag biskvier, det var inte lika kul som jag hade trott. Dom blev inte färdiga heller, ska fixa det imorgon skulle jag tro. så vi kan fika lite :) för de gör vi ju aldrig annars ;)

När nina kommer blir det att hålla henne sällskap när hon ska fylla i sin arm, kanske fixa färdigt den med?
Jag skulle med vilja tattuera mig igen, synd att de är så dyrt. Måste också kolla om mina pengar har kommit så jag kan beställa tid hos frisören ! fixa till håret lite :)

Men som sagt , ska jag hinna vila lite får jag göra det nu! ha det bra Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0