I headed out in the pouring rain

Nu sitter jag hemma och väntar på att nicklas ska hoppa in i duschen och att klockan ska bli halv sex så vi kan åka mot mjäryd och svärföräldrarna för att äta smörgåstårta! Det ska bli gott gott gott!

Igår var vi hemma hos pappa för att jag skulle få mina presener :)
detta fick jag!


En fin blomkruka :)


Och en mycket fin vad ska man kallada det? Ljusstake? Men den blev jag väldigt glad för!

Efter presenterna drack vi lite kaffe och pappa myste med Mila. Sen åkte vi hem och gjorde oss iordning lite för att gå ner på Sorello en runda. Tog endast en cider och nickas drack en öl han skulle upp tidigt och jobba idag & jag var inte så sugen på att dricka mig full. Så det blev en tidig kväll.

Idag stack nicklas till jobbet runt sex och kom hem vid tio, då steg jag upp, vi tog ut djuren åt lite frukost och hämtade min köks-assistent hos mamma. Sen tog vi djuren och åkte hem till pappa igen. Nicklas skulle hjälpa han att installera någon pellets kamin.



Mila tycker om att ligga i bagaget :)



mys i baksätet :)



Pappas så kallade mini-gris



Min pappa



Föräldra/barn mys i killeberg :)


Nu ska jag göra mig iordning lite innan vi beger oss till Mjäryd. Är hungrig nu! Så hoppas på att de blir mat direkt!
Annars kanske jag borde ta en lite ost macka innan vi åker? Ja det är frågan!
Ha en bra lördag allesammans PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0