I love the way you lie

Idag är jag hemma ifrån skolan för att min bröstkorg kronglar. Har haft världen skamp sen i går kväll, kunde inte ta ut hundarna. När klockan sen blev runt tio, trycke jag i mig några ipren sen somnade jag i soffan. Imorse väckte nicklas mig vid hav sex och jag gick in i sovrummet & somnade om till, halv åtta. Då ringde jag skolan som aldrig svarar. Men jag antar att dom fick mitt medelande.
Funderade på att cykla till skolan ändå och visa mig i alla fall men nu när klockan är kvart i ella är de bara en halvtimme kvar av skolan så jag struntar nog i det. Lite bättre att ligga ner kurrad i soffan.

Gabbes begravning var igår. Väldigt fint och väldigt sorgligt. När prästen nämde det Gabbe hade sagt på Mattias begravning bröt hela kyrkan ihop och det fanns inte ett torrt öga.
Att sitta längst fram var inte en sån bra idé när de var dags för Gabbes bror och hans arbetskamrat Rasmus att hålla tal. Man såg hur ledsna dom var och att de var bara någon sekund ifrån att bryta ihop. 
Men det var väldigt fint och jag är nog inte ensam när jag säger att de är skönt att de är över nu.
Vi åkte ut till gravn lite senare på eftermiddagen, när allt var färidigt. Och det var verkligen jätte fint, han kommer ligga hur bra som helst där. Han ville ligga vid vattnet och de gör han nu.





Vi kommer alla sakna dig gabbe. Vila i frid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0