I think I remember those eyes,

Hej hej alla bakfulla :)
Jag har sån tur så jag blir aldrig bakfull, till skillnad ifrån min man som har sprungit fram och tillbaka till toan hela morgonen. Nu har han äntligen fått lite mat i sig och nu har han slocknat här i soffan.
Jag steg upp vid halv åtta i morse, hur jag orkade det är en bra fråga eftersom jag inte kom hem för och ens vid fyra inatt. Och gud vad kul jag hade igår!
Kom hem till Elin runt två skulle egntligen vara där vid ett, men eftersom jag har slarvat bort mitt smink någonstans så var det bara att åka ut till Maxi och köpa nytt, det var ingen billig historia :s
Men jag kom hem till Elin helt ofixad, mjukisbyxor och hela köret. Men tio minuter en kvart senare så var jag som ny. Uppiffad och redo för fest :)
Och fest blev det, kvällen lyckades bli helt perfekt! Tina var där, jag fick ett par jätte snygga skor av Nina i 18-års present fast jag fortfarande inte har fyllt år ;) Drickan flödade, folket var trevligt och det blev en hel del bugg-lektioner ;) Jag gillar de !

Som jag nämnde kom jag hem vid fyra i morse och fick inte med mig mina saker hem ifrån Elin, så lite bilder det kommer senare och förhoppningsvis finns att som jag tog med mig kvar, jag gömde det på ett super hemligt ställe ;)
Nu ska jag äta en fralla till och sen hoppa in i duschen och försöka glömma de dumma saker som också hände igår!
Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0