I used the deadwood to make the fire rise

Hemma ifrån ikea, där köpte vi en ny Sultan Bäddmadrass


Sen jag tvättade våran gamla bäddmadrass & en krympte trotts att man ska kunna tvätta dom. Men vi orkade inte bråka med ikea så vi köpte en ny istället såhär två månader senare! så inatt ska jag sova riktigt gott :)

Men innan jag får kurra ner mig i sängen så har jag 100 glosor att öva på tills imorgon. Denna jävla franska skit kursen går mig på nerverna och den kommer krossa mig en vacker dag. Får se hur länge jag överlever den hemska franskan.
Men som sagt glosor tills imorgon och jag borde ta tag i det nu nu NU!
Eftersom jag ska vara så duktig på en söndag kväll så unnar jag mig en Muffins :)



Puss!

Kommentarer
Postat av: liindblaads

tack för du är med :) drar en vinnare innom kort :)



//liindblaads



jag har legat sjuk

2010-09-26 @ 23:27:37
URL: http://liindblaads.blogg.se/
Postat av: Louise

ser ut som en svamp! coolt! :P

muffinsen asså.

2010-09-27 @ 12:12:11
URL: http://louiseljungberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0