On the edge of a moment

Sitter i skolan och har köksfranska med Catharina.
Vilket suger åsne balle rent ut sakt. orkar inte sitta här längre vill bara gå hem och lägga mig igen! trotts att jag gick och la mig runt nio igår så känns de som att jag har sovit för lite.
Vi slutar denna lektionen om en halv timme och då ska jag ut och ta min morgon cigg och ett glas saft. Lite fördelar är de att gå hotel och resturang :)

Men de är väl bäst att man lyssnar lite nu. Hon pratar om vitlöks sås nu.

ingredienser till aiole sauces

1 jaune d'eouf.
1 citron
6 gousses d'ail
1/2 litre d'huile d'olive
sel & poivre

Så gå och laga till de nu mina vänner!


Kommentarer
Postat av: mimmi

hur underbar är du inte som sitter och bloggar på fransklektionen??? we like

2010-09-24 @ 20:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0