Present

Jag fick nyss min 18-års present av nicklas, lite tidigt eftersom de är 12 dagar kvar men han ville ge mig den och jag bara älskar att få presenter :) Och jag kan lova er att denna presenten är inte något en helt vanligt svensson pojkvänn ger till sin tjuriga flickvänn varje dag :D



Japp lilla tjuriga emmy fick en Nikon D40! Jag har alltid velat ha en, vill inte ha någon nyare eller äldre, jag ville ha denna och gissa om jag blev hyseriskt när jag såg den liggandes på sängen! :D
Årets bästa dag! Helt klart :D

Nicklas Johansson stort tack min älskade älskling :D

Kommentarer
Postat av: mimmi

grattis!! tror du jag blir avundsjuk på din kamera eller ;)

2010-09-12 @ 18:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0