Sometimes we can't even speak







Mina stackars djur, dom har så tråkigt nu när jag är sjuk, Tror faktiskt jag ska ta mig i kragen och nicklas med självklart, orkar inte gå för långt :P, men åka en sväng med dom och leka lite på skolan, dom älskar att springa :)

Bara för att jag skrev att dom har tråkigt så plockade Mila upp en leksak nu , kan hundar läsa tankar? :O
Om vädret blir lite bättre tycker jag vi kan gå ut och leka lite, de är väl snällt? Jag känner ju mig rätt mycket bättre. Min röst är nästan helt tillbaka, jag har mer energi i kroppen , näsan rinner inte lika mycket och min huvudvärk har försvunnit :) Är jag på bättringsvägen tro?

Ser ni hur mycket mindre Mila ser ut på den översta bilden gämfört med den nedersta ? båda bilderna är tagna idag :P
Nu ska jag försöka äta lite till :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0