That you would ever feel the same way about me

Ni får förlåta mig för att jag inte har varit så activ de senaste dagarna.
Jag har arbetat med mig själv kan man sänga :)
Igår var det skola, jag var i både serveringen & i köket. Lite synd att man ska behöva göra de mesta, men aja jag hänger inte läpp för de! Istället tog jag på mig vinterkläderna och åkte till killeberg på kvällen.

Idag ska jag träffa min syster efter skolan och peppa henne lite nu när hon har de lite jobbigt!
Annars har jag inte mycket att berätta.
Och eftersom klockan är tjugo över sju och jag bara har ätit frukost så borde jag nog inte sitta här utan sitta framför speglen ;) ha det bra !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0